søndag 22. mai 2011

På loppemarked igjen;)

Var på loppemarked i dag også, kjøpte meg 3 ting:)

Etter å ha skrudd sammen en gammel rusten en så dukket plutselig denne flotte kjøttkverna opp. Ser ikke brukt ut engang:)


Så fant jeg denne! Perfekt når jeg skal forvelle og fryse de dyrka grønnsakene mine:))))
(dersom det kommer noen da hi,hi)

Ellers så ble det oppbevaringsglasset på siden av bilde der;) Skal fryse syltetøy eller bær av et slag i det:)

Ja også har gulrøttene begynt å  vise at det skjer noe;) Blir ingen bilde av de enda da det høljregner ute.
Jag og datteren min sådde solstikkefrø i dag:) Håper det blir noen, ikke for at jeg er så glad i blomstene, men for å få frø å gi til hønene;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.