lørdag 14. mai 2011

Loppemarked!







Jeg har vært på loppemarked i dag, å der dro jeg med meg en og annen skatt hjem:)))))))

Fant en bok jeg har hatt veldig lyst på, den vesle vampyren! weeee..... mangler bare alle de andre bøkene i den serien nå da.
Den vesle vampyren er en barnebokserie på foreløpig nitten bøker av den tyske forfatteren Angela Sommer-Bodenburg. De tolv første bindene foreligger på norsk.

Så ble det en brødform, skulle gjerne hatt flere, men fikk former til spiralloffer i stedet. Oppi den ene lå det faktisk oppskrift på formloff som har fulgt formene:))) Den må prøves!
Gummi-Tarzan bok ble det, kanskje skolegutten min liker den om ikke vampyren er tingen?
Så ble det to bærplukkere, de skal unga få ha på blåbærtur:)
Både svigermor, Raphael (hund) og barna var med i dag også. De fant seg skatter de også:) Jeg gledere meg allerede til neste runde!
Det er ikke det at man absolutt må kjøpe noe, noe er bare morro å se på også og ting som vekker minner i en kan forekomme:)
Anywho... jeg liker gjenbruk! Det er så alt for mye bruk og kast i veden:( Mange ting som lages i dag er jo bare lagd for å ryke også.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.