mandag 16. mai 2011

Hva plukker du?

Noen plukker blomster andre plukker bær.... jeg plukker kløver og løvetann:)))))
På småbruket vårt bor det nemlig to flotte kaniner:)
(joda plukker litt blomster og bær også altså;) )

 (bedre bilde kommer)

Bessie hentet jeg på et omplasserings sted, Kjelleren dyrepass og omplassering.
Vi har hatt flere dyr igjennom årene som er hentet derfra både marsvin, andre kaniner, hamster, mus og rotte. Sistnevnte er sårt savnet...

Bessie ble født på omplasserings stedet mener jeg å huske, men hun var alt stor da jeg hentet henne.

Så er det Eva, hun ble funnet ute alene og forlatt. Hun er fra samme omplasserings sted.
Eva er noe for seg selv. Mye personelighet ute å går der. Det koslige er at jeg kan la henne hoppe rundt løst, hun går ingen steder. Holder seg enten like ved meg eller ved uteburet til Bessie.
Så når jeg henter egg å steller høner ++ eller bare jobber med noe i nærheten går hun fritt. Går bra både med katter, høner og hunder:)
Tenk å sette dyr bare sånn på gata.... midt i en by:(


Hadde DU klart å dumpe henne?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.