mandag 19. september 2011

Loppis igjen:)

Var på loppemarked i helga, jeg syns jo det er helt topp:)


Var et rotete loppemarked, både med feil tid og ting var mer eller mindre bare kasta rundt.Godt jeg er et rote hode, klarte å rote frem noen skatter både her og der. Jeg og jentungen gjorde gode kjøp:)))

Startet med å finne to talerkner (glass) med disneyprinsesser på, deretter 3kaffeskåler og 2kaffikopper av settet fra stavangerflint som søster`n samler på, så en barnekjevle= 30kr
Så snubla jeg over brødboks jeg har sett en gang før til salgs på finn, den er driiiiit fin med utskjæringer *elske*=140kr
Gammelt krumkakejern (endelig noe som kanskje virker!!!) Gleder meg som en unge til å prøve det til jul. Jeg og svigermor skal sette oss på hver vår side av kjøkkenbordet hennes å steke, hennes er mye eldre. Mitt er sikkert fra tja.... 70-80tallet???
Kjempe pent brukt=30kr (snillemannen plugga det i kontakt for å se om det ble varmt og det gjorde det)
Så kjøpte jeg meg hokeyskøyter, veit ikke hvor hardt de blir brukt da siden balansen min virkelig har uteblitt, men de vil passe guttungen snart, han bruker 35 nå, jeg er 36, skøytene er 37 ( vil ha plass til tykke sokker). Skøytene skal jeg vedde på er blitt gitt i julegave til en som ikke ville ha dem, deler av plasten var fremdeles på =30kr

  Jentungen kjøpte seg en haug med bøker (ser ubrukte ut) mest prinsessebøker fra disneys prinsesseklubb, kjempe fine (100kr) og en leke gitar (25kr).









Denne skal males når jeg maler kjøkkenet, kommer til å bli steike fin igjen:)))) 

Ellers strekker tiden ikke til for særlig blogging da det går i stress ute før vinteren kommer. Rekker ikke alt, men MÅ ta det viktigste. Oppussinga inne står stille:(
Har kjøpt meg koselig melkespann og mandelkvern, men de får jeg blogge om siden;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.